A 15-24 éves fiatalok közösségiportál-használati szokásai
Kulcsszavak:
Közösségi média, fiatalok, Facebook, használati szokások, vállalati marketingAbsztrakt
Napjainkban a közösségi portálok szerepe egyre inkább növekszik. A következőkben bemutatásra kerülő kérdőíves kutatás önkényes mintavételi módszeren alapul, és a mintát a 15-24 éves fiatalok alkotják. A kutatás célja egyrészt az, hogy feltárja a fiatalok közösségiportál-használati szokásait, másrészt pedig az, hogy rávilágítson, körükben melyik közösségi portál bizonyul a leghatékonyabb vállalati marketingkommunikációs eszköznek. Az eredmények a minta elemszámából adódóan nem reprezentatívak, azonban további kutatások szekunder forrásaként alkalmazhatóak.
Downloads
Megjelent
2019-10-07
Hogyan kell idézni
Nagy, Z. (2019) „A 15-24 éves fiatalok közösségiportál-használati szokásai”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 96–103. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/407 (Elérés: 4 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztókutatás