Team decision making in marketing

Authors

  • Zsófia Kenesei BKE Marketing Tanszék

Abstract

A szervezeti vagy ipari marketing a marketing diszciplína egy igen elhanyagolt gyermeke. Ha marketingről beszélünk, szeretünk a fogyasztási javak marketingjére gondolni, s könnyen elfelejtkezünk róla, hogy
a termelő és szolgáltató szervezeteknek nemcsak a végső fogyasztásra szánt javak értékesítésével kell foglalkozniuk, hanem a termeléshez szükséges anyagok, eszközök beszerzésével is. Két oldalról is fontos ez a kérdés, egyrészt a termelő szolgáltató vállalat számára, amennyiben optimális beszerzésre törekszik, s fontos ez a szállító vállalat számára, akinek létérdeke, hogy a termelő őt válassza ki a szükséges anyagok beszerzésekor.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Kenesei, Z. (2019) “Team decision making in marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(1), pp. 35–40. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2199 (Accessed: 4 December 2024).

Issue

Section

M&M Decisions

Most read articles by the same author(s)