A vertikális kapcsolatok szerepe és minősége a Magyarországon működő vállalatoknál

Szerzők

  • Zsófia Kenesei BKÁE Marketing Tanszék

Absztrakt

Egy vállalat sikerességének fontos tényezője, hogy milyen mértékben rendelkezik jó vevői és szállítói kapcsolatokkal. Ezek az erőforrások rendkívül fontosak, és hosszú távon képesek meghatározni a vállalat működésének eredményességét. A cikkben az 1996-ban és 1999- ben elvégzett Versenyben a világgal1 felmérés vevői és szállítói kapcsolatokra vonatkozó eredményeit foglaljuk össze.

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Kenesei, Z. (2019) „A vertikális kapcsolatok szerepe és minősége a Magyarországon működő vállalatoknál”, Marketing & Menedzsment, 34(2), o. 7–14. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1812 (Elérés: 20 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

30 éves a Közgáz Marketing Tanszéke