Az árakciók szerepe és helye a kiskereskedelemben
Absztrakt
Ma Magyarországon nem lehet olyan boltba belépni, ahol ne lenne valamilyen termék éppen leárazva. Vajon milyen hatással vannak ezek az akciók a vásárlóra, kik azok, akik „vevők rá", s milyen termékeket érdemes „akciózni". Kvalitatív módszerek segítségével vizsgálva a magyar vásárlók reakcióit, ezekre a kérdésekre keresi a cikk a választ, egyúttal pedig nemzetközi és hazai kutatási eredményekre támaszkodva ajánlásokat fogalmaz meg a megfelelő akciós stratégia kialakítására.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Kenesei, Z. (2019) „Az árakciók szerepe és helye a kiskereskedelemben”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 91–97. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1792 (Elérés: 3 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix