A panaszkezelés kritikus esetei
Absztrakt
Noha minden vállalat a vevői elégedettség növelésére törekszik, szükségszerű, hogy egyes vevők elégedetlenek lesznek a kapott szolgáltatással. Attól függetlenül, hogy a vevő elégedetlenségének hangot ad vagy sem, panaszhelyzet alakul ki. Ekkor nagy jelentősége van annak, hogy a vállalat hogyan kezeli ezt a szituációt. A cikkben áttekintjük a panaszkezelés kutatási lehetőségeit, majd bemutatunk egy olyan kutatást, amely a kritikus esetek módszerét felhasználva ad képet a vevői panaszok természetéről.
Downloads
Megjelent
2019-10-14
Hogyan kell idézni
Kolos, K. és Kenesei, Z. (2019) „A panaszkezelés kritikus esetei”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 37–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/543 (Elérés: 10 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Szolgáltatásmarketing