The role and quality of vertical relations in case of companies operating in Hungary

Authors

  • Zsófia Kenesei BKÁE Marketing Tanszék

Abstract

Egy vállalat sikerességének fontos tényezője, hogy milyen mértékben rendelkezik jó vevői és szállítói kapcsolatokkal. Ezek az erőforrások rendkívül fontosak, és hosszú távon képesek meghatározni a vállalat működésének eredményességét. A cikkben az 1996-ban és 1999- ben elvégzett Versenyben a világgal1 felmérés vevői és szállítói kapcsolatokra vonatkozó eredményeit foglaljuk össze.

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Kenesei, Z. (2019) “The role and quality of vertical relations in case of companies operating in Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(2), pp. 7–14. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1812 (Accessed: 24 November 2024).

Issue

Section

The department of Marketing at the Faculty of Economics is 30-year old

Most read articles by the same author(s)