The role of co-operation readiness of the sick in the medical goods marketing

Authors

  • Judit Simon BKAE Marketing Tanszék
  • Zoltán Lantos Knoll Hungária Kereskedelmi Képviselet

Abstract

A gyógyszer- és egészségügyi marketingben nagy figyelmet fordítanak a beteg és az orvos illetve gyógyszerész kapcsolatára olyan kérdések vizsgálatakor, mint a beteg orvoshoz fordulási illetve gyógyszervásárlási szokása, vagy az orvos gyógyszerrendelési szokása. Kevesebbet foglalkoznak a beteggel attól kezdve, amint elhagyja a rendelőt illetve a gyógyszer- tárat, vagyis azzal a folyamattal, amikor a beteg otthon, felügy elet nélkül, elkezdi a gyógyulási vagy rehabilitációsfolyamatot, amikor az orvos által rendelt terápiát alkalmazza. Ebben a folyamatban nagy szerepe van a betegnek, mégpedig annak, hogy mennyiben 1 valósítja meg az orvos rendelkezését, előírásszerűén beveszi-e a gyógyszereit, illetve betartja-e azokat az előírásokat, amelyek részét képezik a terápiának.

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Simon, J. and Lantos, Z. (2019) “The role of co-operation readiness of the sick in the medical goods marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(2), pp. 26–32. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1816 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

The department of Marketing at the Faculty of Economics is 30-year old

Most read articles by the same author(s)