Role of characteristics of product designs in consumer attitudes
Abstract
Két részből álló írásunk a termékdesign fogyasztói reakciókban játszott szerepét vizsgálja. A sorozat első része a formatervezés, a design szerepével, sajátosságainak feltárásával foglalkozik, bemutatja a témakör elméleti hátterét. A design művészeti és marketing-megközelítéseinek ötvözéséből kiindulva rámutatunk a design a választás és a fogyasztás kontextusában történő vizsgálatának fontosságára. A második rész a téma gyakorlati jelentőségét hangsúlyozza, a termékdesign elméletét felhasználva egy kapcsolódó empirikus kutatás alkalmazott módszertanát és eredményeit mutatja be. A kutatás gyakorlati jelentőségét növeli, hogy a választott termékkategória a mobiltelefon, ami a fogyasztói érdeklődés középpontjában áll napjainkban.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Horváth, D. and Sajtos, L. (2019) “Role of characteristics of product designs in consumer attitudes”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(4), pp. 49–57. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1729 (Accessed: 27 November 2024).
Issue
Section
Dissertations