Marketing Orientation and Product Design in Practice

Authors

  • József Berács Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék
  • Dóra Horváth Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék
  • László Sajtos Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

Egy átfogó iparági kutatás kapcsán direkt és indirekt megközelítések alapján arra keressük a választ, hogy a mai magyar gazdaságban, a vállalatok marketinggyakorlatában milyen szerepet játszik a termékdizájn, hogyan vélekednek a gazdasági szféra szereplői, a vállalkozások vezetői a dizájn fontosságáról. Tanulmányunk a közelmúltban lefolytatott empirikus kutatásokra épít, amelyek a vállalati marketingorientációt vizsgálták. Ugyanakkor mégis számos ponton kapcsolódnak a vállalati terméktervezés, -dizájn kérdésköréhez, és a dizájn jelenlegi vállalati gyakorlatára vonatkozóan néhány jellemző tendencia bemutatását teszik lehetővé.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Berács, J., Horváth, D. and Sajtos, L. (2019) “Marketing Orientation and Product Design in Practice”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(1), pp. 67–76. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1528 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

M&M mix

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 > >>