A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében (II. rész)
Absztrakt
A két részből álló írás előző számban közölt első részében a formatervezés, a design szerepével foglalkoztunk, sajátosságainak a feltárására tettünk kísérletet. Bemutattuk a témakör elméleti hátterét, hogy most - egy empirikus vizsgálat eredményeit is felhasználva - a termékdesign gyakorlati jelentőségét bizonyítsuk.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Horváth, D. és Sajtos, L. (2019) „A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében (II. rész)”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 74–84. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1790 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Szakdolgozat