The system of political marketing

Authors

  • Béla Orosdy Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

Jelen tanulmányban nem kívánom a politikai marketing fogalmi körét a maga teljességében tárgyalni, célom csupán a marketing politikai terepen történő alkalmazásához kötődő néhány érdekes sajátosság bemutatása. Először a politikai marketing - a szakirodalomban szokásos megközelítésektől jelentősen eltérő - ‘rendszerét’ (inputjait, belső folyamatait és outputját), majd a politikai közvélemény-kutatás, termék és verseny specifikus jellemzőit tekintem át.

Downloads

Published

2019-11-02

How to Cite

Orosdy, B. (2019) “The system of political marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(4-5), pp. 15–23. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1293 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

MOKKA 2007

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>