A politikai marketing rendszere: a polling, a politikai termék és a verseny

Szerzők

  • Béla Orosdy Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Jelen tanulmányban nem kívánom a politikai marketing fogalmi körét a maga teljességében tárgyalni, célom csupán a marketing politikai terepen történő alkalmazásához kötődő néhány érdekes sajátosság bemutatása. Először a politikai marketing - a szakirodalomban szokásos megközelítésektől jelentősen eltérő - ‘rendszerét’ (inputjait, belső folyamatait és outputját), majd a politikai közvélemény-kutatás, termék és verseny specifikus jellemzőit tekintem át.

Downloads

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Orosdy, B. (2019) „A politikai marketing rendszere: a polling, a politikai termék és a verseny”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 15–23. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1293 (Elérés: 16 október 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Oktatók Konferenciája 2007

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

<< < 1 2