Tudásintenziv üzleti szolgáltatások marketinginnovációs tevékenysége egy felmérés tükrében

Szerzők

  • Györgyi Kővágó Dunaújvárosi Főiskola Nyugat-magyarországi Egyetem Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

Kulcsszavak:

tudásintenzív üzleti szolgáltatás, marketinginnováció, 7P modell, mikro- kis- és középvállalkozás

Absztrakt

A tudásalapú üzleti szolgáltatások szakmai és technológiai támogatást nyújtanak más vállalkozások számára, ezzel segítve elő azok hatékony működését. Az üzleti szolgáltatási szektor a különböző gazdasági tevékenységek széles körét öleli fel. Tanulmányom középpontjában a tudásintenzív üzleti szolgáltatások - KIBS - marketinginnovációs tevékenységének vizsgálata áll. Az innovációs tevékenységet a mikro-, kis- és középvállalkozások működésében mértem; 210 nem KIBS vállalkozás és 202 KIBS vállalkozás válaszait összegezve. Jelen cikk célja ezen felmérés főbb eredményeinek ismertetése.

Downloads

Megjelent

2019-11-04

Hogyan kell idézni

Kővágó, G. (2019) „Tudásintenziv üzleti szolgáltatások marketinginnovációs tevékenysége egy felmérés tükrében”, Marketing & Menedzsment, 48(3), o. 71–84. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/988 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat