Banki honlapok vizsgálata az ügyfélkapcsolat menedzsment szempontjából

Szerzők

  • Péter Nagy PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás
  • Beáta Lechner PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás
  • Ágnes Hajma PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás
  • Éva Hegedűs PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás
  • András Sarkadi-Nagy PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás

Absztrakt

A PricewaterhouseCoopers (PwC) Üzleti Tanácsadás részlegének Ügyfélkapcsolat Menedzsment (CRM) csoportja 2006 negyedik negyedévében 12 lakossági ügyfeleket kiszolgáló hazai nagy- és középbank honlapját mérte fel. A vizsgálat tanulságai szerint a bankok többsége rendszeresen frissített, jól strukturált és releváns információkat tartalmazó honlappal rendelkezik, ugyanakkor csak néhány példa jelzi, hogy a pénzintézetek gondolkodásába kezd beépülni az ügyfelek valós igényein alapuló proaktív ügyfélkiszolgálás.

Downloads

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Nagy, P., Lechner, B., Hajma, Ágnes, Hegedűs, Éva és Sarkadi-Nagy, A. (2019) „Banki honlapok vizsgálata az ügyfélkapcsolat menedzsment szempontjából”, Marketing & Menedzsment, 41(2), o. 16–21. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1275 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Bankmarketing