The study of bank homepages from the aspect of customer relationship management
Abstract
A PricewaterhouseCoopers (PwC) Üzleti Tanácsadás részlegének Ügyfélkapcsolat Menedzsment (CRM) csoportja 2006 negyedik negyedévében 12 lakossági ügyfeleket kiszolgáló hazai nagy- és középbank honlapját mérte fel. A vizsgálat tanulságai szerint a bankok többsége rendszeresen frissített, jól strukturált és releváns információkat tartalmazó honlappal rendelkezik, ugyanakkor csak néhány példa jelzi, hogy a pénzintézetek gondolkodásába kezd beépülni az ügyfelek valós igényein alapuló proaktív ügyfélkiszolgálás.
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Nagy, P., Lechner, B., Hajma, Ágnes, Hegedűs, Éva and Sarkadi-Nagy, A. (2019) “The study of bank homepages from the aspect of customer relationship management”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(2), pp. 16–21. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1275 (Accessed: 16 February 2025).
Issue
Section
Bank Marketing