The study of bank homepages from the aspect of customer relationship management

Authors

  • Péter Nagy PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás
  • Beáta Lechner PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás
  • Ágnes Hajma PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás
  • Éva Hegedűs PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás
  • András Sarkadi-Nagy PricewaterhouseCoopers Üzleti Tanácsadás

Abstract

A PricewaterhouseCoopers (PwC) Üzleti Tanácsadás részlegének Ügyfélkapcsolat Menedzsment (CRM) csoportja 2006 negyedik negyedévében 12 lakossági ügyfeleket kiszolgáló hazai nagy- és középbank honlapját mérte fel. A vizsgálat tanulságai szerint a bankok többsége rendszeresen frissített, jól strukturált és releváns információkat tartalmazó honlappal rendelkezik, ugyanakkor csak néhány példa jelzi, hogy a pénzintézetek gondolkodásába kezd beépülni az ügyfelek valós igényein alapuló proaktív ügyfélkiszolgálás.

Downloads

Published

2019-11-02

How to Cite

Nagy, P., Lechner, B., Hajma, Ágnes, Hegedűs, Éva and Sarkadi-Nagy, A. (2019) “The study of bank homepages from the aspect of customer relationship management”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(2), pp. 16–21. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1275 (Accessed: 22 July 2024).

Issue

Section

Bank Marketing