E-marketing a turizmusban - az e-turizmus marketing eszköztára

Szerzők

  • Judit Grotte Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Heller Farkas Turisztikai és Gazdasági Kar Marketing intézet

Kulcsszavak:

internet, marketing, turizmus

Absztrakt

Az internet egyre komolyabb szerephez jut az utazások megszervezése, értékesítése, reklámozása és az utasok közötti tapasztalat-csere lebonyolítása során. Éppen ezért az idegenforgalomban az online marketing mix elemeinek megfelelő mértékű variációja nagyban hozzájárulhat a sikeres internet marketing stratégia kialakításához.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Grotte, J. (2019) „E-marketing a turizmusban - az e-turizmus marketing eszköztára”, Marketing & Menedzsment, 47(2), o. 25–36. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/629 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Turizmusmarketing