A 15-24 éves fiatalok közösségiportál-használati szokásai

Szerzők

  • Zsolt Nagy

Kulcsszavak:

Közösségi média, fiatalok, Facebook, használati szokások, vállalati marketing

Absztrakt

Napjainkban a közösségi portálok szerepe egyre inkább növekszik. A következőkben bemutatásra kerülő kérdőíves kutatás önkényes mintavételi módszeren alapul, és a mintát a 15-24 éves fiatalok alkotják. A kutatás célja egyrészt az, hogy feltárja a fiatalok közösségiportál-használati szokásait, másrészt pedig az, hogy rávilágítson, körükben melyik közösségi portál bizonyul a leghatékonyabb vállalati marketingkommunikációs eszköznek. Az eredmények a minta elemszámából adódóan nem reprezentatívak, azonban további kutatások szekunder forrásaként alkalmazhatóak.

Downloads

Megjelent

2019-10-07

Hogyan kell idézni

Nagy, Z. (2019) „A 15-24 éves fiatalok közösségiportál-használati szokásai”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 96–103. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/407 (Elérés: 24 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fogyasztókutatás