A gyermekek fogyasztói szocializációja és családi döntéshozatalban betöltött szerepe

Szerzők

  • Éva Pólya Szolnoki Főiskola Kereskedelem és Marketing Tanszék

Kulcsszavak:

gyermek, vásárlás, döntés, szocializáció

Absztrakt

A gyermekeknek a családi vásárlási folyamatokban betöltött szerepének vizsgálata az utóbbi időben a marketingszakma lényeges kutatási területévé vált.
A gyermekek szerepe a vásárlási döntési folyamatokban felértékelődött, így új kihívásokat támasztva a marketing-szakemberek számára. A gyermekek tényleges szerepe és befolyásoló ereje sok esetben még mindig tisztázatlan a családi döntési folyamatban, de a gyerekek fogyasztói szocializációja sok esetben magyarázza a különböző döntési helyzetekben játszott szerepüket.

Downloads

Megjelent

2019-10-04

Hogyan kell idézni

Pólya, Éva (2019) „A gyermekek fogyasztói szocializációja és családi döntéshozatalban betöltött szerepe”, Marketing & Menedzsment, 46(3), o. 22–31. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/391 (Elérés: 26 február 2024).

Folyóirat szám

Rovat