A fogyasztói döntés közgazdasági megközelítése
Absztrakt
A szakirodalom többféle megközelítésben tárgyalja a vásárlói döntés mechanizmusát. Olyan kérdéskör jelenik meg itt, amely nem elemezhető egy standard, tudományos igényű irányvonal alapján. Több diszciplína is vizsgálta már az egyén választását befolyásoló tényezőket, korrigálva vagy éppen megcáfolva a kialakult elméleteket. Ezek egyike a kiindulópontnak is tekinthető klasszikus modell, amely a racionalitás felfogásával szorosan kötődik a közgazdaságtan alapvető feltételezéseihez.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Sipos, L. és Tóth, A. (2019) „A fogyasztói döntés közgazdasági megközelítése”, Marketing & Menedzsment, 39(6), o. 4–11. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1352 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztói attitűdök