Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 40 szám 2-3 (2006)
Évf. 40 szám 2-3 (2006)
Megjelent:
2006-04-01
–
Racionalitás a fogyasztók misztikus világában
Csaba Gosztonyi
3
PDF
Marketingkutatás
Hogyan nézzünk fókuszcsoportot?
György Becker
4-8
PDF
A klasszikus, racionalitáson alapuló döntéshozás az ásványvízpiacon
László Sipos, Arnold Tóth
9-17
PDF
Az innováció elterjedésének modellezése
Lászlóné Orova
18-31
PDF
M&M mix
A marketing machismo és a libidók bosszúja! - Avagy a fogyasztói lojalitás színeváltozásai
Zoltán Bodó
32-38
PDF
A kültéri hirdetések hatékonysága
Arnold Tóth
39-44
PDF
A vásárok szerepe a városfejlesztésben
Péter Gauder
45-48
PDF
Gyorsított fejlesztés - Integrált irányítás - Az After Market környezet kihívásai
Dezső Szakály, László Berényi, Zsolt Harangozó
49-64
PDF
A koncentráció külföldi tendenciái az élelmiszerek és napicikkek bolti kiskereskedelmében
Anikó Juhász, Antal Seres
65-80
PDF
Füstadó az egészségért - A dohánytermékek adótartalma és az egészségmegőrzés
András R. Nagy
81-88
PDF
A rendszeres étkezés, a házon kívüli fogyasztás, az egzotikus ételek divatja, és azok kapcsolata a zöldség-, gyümölcsfogyasztással 1999 és 2005 között
Oszkár Zsolt Kiss, Dénes Pecze, Géza Székely
89-97
PDF
A befektetők hasznossági, illetve érték függvényeinek becslési eljárásairól
József Varga, József Ulbert
98-113
PDF
Angol nyelven
“Brand New World” - The Brand Values of Nations
Árpád Ferenc Papp-Váry
114-119
PDF (English)
Könyvajánló
Peter Killing, Thomas Malnight & Tracey Keys: Must-Win Battles - A mindenképpen megnyerendő csaták, Financial Times / Prentice Hall, 2005
Péter Osman
120-121
PDF
Magyarország az Osztrák-Magyar Monarchia idején - Rajzok és grafikák, Kossuth Kiadó / Magyar Nemzeti Galéria, 2005
Péter Osman
121-122
PDF
Charles Phillips & David M. Jones: Aztékok és maják képes enciklopédiája - Mexikó és Közép-Amerika ősi népeinek történelme, kultúrája, legendái és mítoszai, Athenaeum 2000 Kiadó, 2005
Péter Osman
122-123
PDF
Charles A. Coulombe: Krisztus helytartói - Szent Pétertől XIV. Benedekig, JLX Kiadó, 2005
Péter Osman
123-124
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2006 / 2-3. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
127 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak