Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Board
Submissions
Code of Ethics
Information on the processing of personal data
Open Access, Archiving and Repository Policy
Review Guidance
Guide for Authors
Contact
Current
Archives
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 40 No. 2-3 (2006)
Vol. 40 No. 2-3 (2006)
Published:
2006-04-01
-
Racionalitás a fogyasztók misztikus világában
Csaba Gosztonyi
3
PDF (Magyar)
Marketing Research
How to observe a focus-group
György Becker
4-8
PDF (Magyar)
The classic consumer decision-making based on rationality on the mineral water market
László Sipos, Arnold Tóth
9-17
PDF (Magyar)
Modelling of the spread of innovation
Lászlóné Orova
18-31
PDF (Magyar)
M&M mix
The marketing machismo and the vengeance of the libidos! - Or the variations of the costumer loyalty
Zoltán Bodó
32-38
PDF (Magyar)
The efficiency of the outdoor advertising
Arnold Tóth
39-44
PDF (Magyar)
The role of the fairs in city-development
Péter Gauder
45-48
PDF (Magyar)
Accelerated development - Integrated management - The challenges of the After Market environment
Dezső Szakály, László Berényi, Zsolt Harangozó
49-64
PDF (Magyar)
The foreign tendencies of the concentration in the retail of food and FMCG goods
Anikó Juhász, Antal Seres
65-80
PDF (Magyar)
Tobacco tax for health - The taxation of tobacco and health'maintenance
András R. Nagy
81-88
PDF (Magyar)
The regular dining, the outdoor consumption, the trend of the exotic meals, and their relationship with the consumption of fruits and vegetables between 1999 and 2005
Oszkár Zsolt Kiss, Dénes Pecze, Géza Székely
89-97
PDF (Magyar)
About the evaluation methods of investor’s expedience and value schedules
József Varga, József Ulbert
98-113
PDF (Magyar)
In english
“Brand New World” - The Brand Values of Nations
Árpád Ferenc Papp-Váry
114-119
PDF
Book review
Peter Killing, Thomas Malnight & Tracey Keys: Must-Win Battles - A mindenképpen megnyerendő csaták, Financial Times / Prentice Hall, 2005
Péter Osman
120-121
PDF (Magyar)
Magyarország az Osztrák-Magyar Monarchia idején - Rajzok és grafikák, Kossuth Kiadó / Magyar Nemzeti Galéria, 2005
Péter Osman
121-122
PDF (Magyar)
Charles Phillips & David M. Jones: Aztékok és maják képes enciklopédiája - Mexikó és Közép-Amerika ősi népeinek történelme, kultúrája, legendái és mítoszai, Athenaeum 2000 Kiadó, 2005
Péter Osman
122-123
PDF (Magyar)
Charles A. Coulombe: Krisztus helytartói - Szent Pétertől XIV. Benedekig, JLX Kiadó, 2005
Péter Osman
123-124
PDF (Magyar)
Full edition
Marketing & Menedzsment 2006 / 2-3. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
127 oldal
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians