Az innováció elterjedésének modellezése

Szerzők

  • Lászlóné Orova Szent István Egyetem, Gépészmérnöki Kar, Informatika Tanszék

Absztrakt

A piacon egyre növekvő mértékben jelenik meg az innováció. A gyártó cégeknek termelési stratégiájuk, a forgalmazóknak választékpolitikájuk kialakításában nagy segítséget nyújt, ha megalapozottan becsülhetik meg, mekkora keresletre számíthatnak újdonságaik iránt, és hogy ez időben hogyan alakul majd. E cikk történeti áttekintést ad az innováció terjedésének nemzetközi vizsgálati eredményeiről, összefoglalja a folyamatot leíró, illetve előrejelző matematikai modelleket.

Downloads

Megjelent

2019-10-24

Hogyan kell idézni

Orova, L. (2019) „Az innováció elterjedésének modellezése”, Marketing & Menedzsment, 40(2-3), o. 18–31. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/747 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingkutatás