Gyorsított fejlesztés - Integrált irányítás - Az After Market környezet kihívásai
Absztrakt
A fogyasztási szokások egyre gyorsabb változása, differenciálódása megújuló gyártói magatartást kíván meg a vállalkozásoktól. Napjainkban az új, eredeti (OEM) termékek mellett egyre többen keresik az olcsóbban, egyszerűbben elérhető felújított termékeket és alkatrészeket, illetve a másodpiaci (AM - After Market) gyártásúakat. Különösen jellemző ez a tendencia a háztartásigép-iparban, a nelnézgép-gyártásban és az autóiparban. A szerzők tanulmányukban egy PILOT projekt tapasztalatai alapján azon speciális követelményeket mutatják be, amelyek sajátos kezelést igényelnek egy másodpiaci fejlesztés sikerességéhez, továbbá javaslatot tesznek a támogató eszközrendszer fejlesztésére.
Downloads
Megjelent
2019-10-24
Hogyan kell idézni
Szakály, D., Berényi, L. és Harangozó, Z. (2019) „Gyorsított fejlesztés - Integrált irányítás - Az After Market környezet kihívásai”, Marketing & Menedzsment, 40(2-3), o. 49–64. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/751 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix