A koncentráció külföldi tendenciái az élelmiszerek és napicikkek bolti kiskereskedelmében
Absztrakt
A koncentráció a kereskedelem fejlődésének egyik központi kérdését és fő irányát jelenti. Tanulmányunkban a szakirodalom alapján vizsgáljuk a koncentráció néhány külföldi tendenciáját az élelmiszerek és napicikkek bolti kiskereskedelmében. Tárgyaljuk a globális tendenciákat, továbbá az Európai Unió és az USA bolti kiskereskedelme fejlődésének egyes kérdéseit. A tendenciákat döntően 1997. és 2002., illetve 1998. és 2003. év között elemeztük. Néhány kérdésben azonban (pl. az Egyesült Államok kiskereskedelme) érintjük az 1997. előtti időszakot, illetve a jelenlegi helyzetet is.
Downloads
Megjelent
2019-10-24
Hogyan kell idézni
Juhász, A. és Seres, A. (2019) „A koncentráció külföldi tendenciái az élelmiszerek és napicikkek bolti kiskereskedelmében”, Marketing & Menedzsment, 40(2-3), o. 65–80. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/752 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix