The foreign tendencies of the concentration in the retail of food and FMCG goods
Abstract
A koncentráció a kereskedelem fejlődésének egyik központi kérdését és fő irányát jelenti. Tanulmányunkban a szakirodalom alapján vizsgáljuk a koncentráció néhány külföldi tendenciáját az élelmiszerek és napicikkek bolti kiskereskedelmében. Tárgyaljuk a globális tendenciákat, továbbá az Európai Unió és az USA bolti kiskereskedelme fejlődésének egyes kérdéseit. A tendenciákat döntően 1997. és 2002., illetve 1998. és 2003. év között elemeztük. Néhány kérdésben azonban (pl. az Egyesült Államok kiskereskedelme) érintjük az 1997. előtti időszakot, illetve a jelenlegi helyzetet is.
Downloads
Published
2019-10-24
How to Cite
Juhász, A. and Seres, A. (2019) “The foreign tendencies of the concentration in the retail of food and FMCG goods”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(2-3), pp. 65–80. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/752 (Accessed: 22 December 2024).
Issue
Section
M&M mix