Mítoszok és félreértések a kooperatív tanulásszervezéssel kapcsolatban

Szerzők

  • Arató Ferenc

DOI:

https://doi.org/10.15170/AR.2016.2.1.3.

Kulcsszavak:

kooperatív tanulásszervezés, kooperatív alapelvek, kompetencia alapú megközelítés

Absztrakt

Az elmúlt húsz évben a kooperatív tanulásszervezés hazai adaptációja során számos tipizálható félreértés vagy mítosz fogalmazódott meg a tanárok, tanárjelölt hallgatók részéről a kooperatív tanulásszervezéssel kapcsolatban. Ebben a tanulmányban sorra vesszük a leggyakoribbakat, s igyekszünk azokat kiigazítani, megválaszolni a kooperatív paradigma szellemében.
A mítoszokat, félreértéseket a fogalom elnevezésének tisztázásával indítjuk, s olyan további kérdésekre keressük a válaszokat, amelyek korlátozzák az kooperatív tanulásszervezés hazai adaptációját.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Downloads

Megjelent

2022-08-03

Hogyan kell idézni

Arató, F. (2022). Mítoszok és félreértések a kooperatív tanulásszervezéssel kapcsolatban. Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat, 2(1), 43–56. https://doi.org/10.15170/AR.2016.2.1.3.

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei