Mítoszok és félreértések a kooperatív tanulásszervezéssel kapcsolatban
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2016.2.1.3.Kulcsszavak:
kooperatív tanulásszervezés, kooperatív alapelvek, kompetencia alapú megközelítésAbsztrakt
Az elmúlt húsz évben a kooperatív tanulásszervezés hazai adaptációja során számos tipizálható félreértés vagy mítosz fogalmazódott meg a tanárok, tanárjelölt hallgatók részéről a kooperatív tanulásszervezéssel kapcsolatban. Ebben a tanulmányban sorra vesszük a leggyakoribbakat, s igyekszünk azokat kiigazítani, megválaszolni a kooperatív paradigma szellemében.
A mítoszokat, félreértéseket a fogalom elnevezésének tisztázásával indítjuk, s olyan további kérdésekre keressük a válaszokat, amelyek korlátozzák az kooperatív tanulásszervezés hazai adaptációját.
Letöltések
Downloads
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.