A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2016.2.1.1.Kulcsszavak:
befogadó iskola, produktív tanulás, pedagógusképzésAbsztrakt
A produktív tanulás a társadalmi tanulás egy amerikai modellen (City as School, New York, 1972) alapuló, a rendszerváltás időszakában Európában is bevetté vált tanulási formája, melynek hazai alkalmazása a térségben úttörő kezdeményezésként jött létre. Pécsett és vonzáskörzetében e minta specifi kumát jelenti, hogy szemlélete a közoktatás színterein túl a tanárképzés- és továbbképzés folyamatában is megjelenik, a befogadó iskola ideájának jegyében. Bárdossy 1990-től alapozta meg vonatkozó munkásságát, melyben egykori tanítványa, Dezső 2010-től közvetlen kollégájaként követi. Jelen tanulmány a szerzők produktív tanulás iránti elköteleződését illusztrálja, e téren elért eredményeikbe enged betekintést.
Letöltések
Downloads
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.