A „pusztaromantika” helye a magyar országimázsban - Kilátások az Országmárka Tanács megalakulása kapcsán

Szerzők

  • Barbara Jenes Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Kulcsszavak:

országimázs, országmárkázás, Országmárka Tanács

Absztrakt

Az elmúlt évekre visszatekintve elmondható, hogy nincs egysé­ges, hosszú távú koncepció a magyar országimázs, illetve a különböző célú nemzeti marketing-megjelenések mö­gött. A nemrégiben megalakult Országmárka Tanács szakértői azonban hamarosan dolgozni kezdenek egy átfogó stratégia, valamint a magyar országmárka kialakításán. Megalakulásuk után szinte azonnal leszögezték, hogy a korábbi „Puszta-csikós-gulyás” irányvonaltól mindenképpen szeretnének eltérni. A kérdés az: ez vajon mennyiben lehetséges? Mit jelent a magyar imázsban a Hortobágy imázsa, kinek szólhat, és van- e helye egyáltalán a mai modern Magyarország-képben?

Downloads

Megjelent

2019-10-02

Hogyan kell idézni

Jenes, B. (2019) „A »pusztaromantika« helye a magyar országimázsban - Kilátások az Országmárka Tanács megalakulása kapcsán”, Marketing & Menedzsment, 43(2), o. 64–72. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/733 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Országimázs, országmárka