Az országimázs alakításának lehetőségei

Szerzők

  • Barbara Jenes Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Absztrakt

Az országimázs kialakítása összetett feladat. Sokak fejében azonban az országimázs tulajdonképpen egyet jelent az idegenforgalommal, az idegenforgalmi propagandával, holott ez csak egy szegmense az ország arculatát építő tevékenységeknek. Az országkép-alakítás feladatát több szférának együttesen kell megoldania, egy koordináló intézmény, testület segítségével. Ennek az intézménynek a feladata kell, hogy legyen az országimázs kialakításának, valamint az információk terjesztésének koordinálása (a párhuzamosság elkerülése végett és a költségracionalizáció céljából). Az egyes szférák országkép-építő tevékenységének célcsoportjai nyilvánvalóan eltérnek egymástól, de találni kell egy közös mondanivaló-halmazt, amelynek felhasználásával mindenki előnyre tehet szert a saját területén.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Jenes, B. (2019) „Az országimázs alakításának lehetőségei”, Marketing & Menedzsment, 39(2), o. 18–29. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1373 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Országimázs