Costumer contentment in relation with the Hungarian post services in correlation to the complaints
Abstract
A piaci versenyképesség fejlesztésének egyik hatékony eszköze az ügyfélkapcsolatok vevőorientált javítása. A fejlesztési folyamat kiindulási alapját a frontvonalon és a szolgáltatási lánc végén elhelyezkedő ügyfélszolgálati pontokon lecsapódó igénybevevői vélemények, reklamációk elemzése biztosítja.
Milyen általános céljai és funkciói vannak a panaszkezelési folyamatnak? Marketingszempontból izgalmas az igénybevevői panaszok tükörképét is feltárni ügyfél-elégedettségi vizsgálat alapján. A következőkben rövid áttekintést kívánok nyújtani e témakörben és bemutatni a gyakorlati alkalmazás lehetőségét.
Downloads
Published
2019-10-29
How to Cite
Ercsey, I. (2019) “Costumer contentment in relation with the Hungarian post services in correlation to the complaints”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(6-1), pp. 69–75. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/848 (Accessed: 21 November 2024).
Issue
Section
Relationship management