Garanciák hatása egy közüzemi szolgáltatás fogyasztói értékelésére

Szerzők

  • Ida Ercsey Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszék

Absztrakt

A közüzemi szolgáltatások piacának felszabadítása éles versenyhelyzetet teremtett az amerikai és nyugat-európai piacokon.
A verseny elérte a magyarországi szolgáltatókat is. Eddigi kutatásaim során elsősorban a postai szolgáltatások minőségének értékelésével foglalkoztam.
A Magyar Posta helyzete sajátos, hisz egyrészt kijelölt egyetemes postai szolgáltatóként biztosítja a klasszikus postai szolgáltatásokat, másrészt egyre bővülő szolgáltatáskínálatával jelen van a versenyszférában is. A magyar piacon postai szolgáltatást engedély vagy bejelentés alapján más vállalkozások is nyújthatnak.

Downloads

Megjelent

2019-10-21

Hogyan kell idézni

Ercsey, I. (2019) „Garanciák hatása egy közüzemi szolgáltatás fogyasztói értékelésére”, Marketing & Menedzsment, 40(4), o. 74–80. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/719 (Elérés: 17 június 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Innováció-marketing