The effects of guarantees on the costumer adjudication of a public utility service

Authors

  • Ida Ercsey Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszék

Abstract

A közüzemi szolgáltatások piacának felszabadítása éles versenyhelyzetet teremtett az amerikai és nyugat-európai piacokon.
A verseny elérte a magyarországi szolgáltatókat is. Eddigi kutatásaim során elsősorban a postai szolgáltatások minőségének értékelésével foglalkoztam.
A Magyar Posta helyzete sajátos, hisz egyrészt kijelölt egyetemes postai szolgáltatóként biztosítja a klasszikus postai szolgáltatásokat, másrészt egyre bővülő szolgáltatáskínálatával jelen van a versenyszférában is. A magyar piacon postai szolgáltatást engedély vagy bejelentés alapján más vállalkozások is nyújthatnak.

Downloads

Published

2019-10-21

How to Cite

Ercsey, I. (2019) “The effects of guarantees on the costumer adjudication of a public utility service”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(4), pp. 74–80. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/719 (Accessed: 22 July 2024).

Issue

Section

Innovation marketing