Adventure oriented shopping
Abstract
A vásárlási döntéseket - egyfajta speciális szemlélet alapján - feloszthatjuk élményt adó, illetve feladatorientált döntésekre. A vásárlók az eltérő körülmények között eltérő lelkiállapotban, különbözőképpen viszonyulnak a vásárlással kapcsolatos minden kérdéshez. Ezekkel a különbségekkel a kereskedőknek is tisztában kell lenniük, hiszen ők teremtik meg a körülményeket valamelyik faktor érvényre jutásához. Jelen cikk kifejezetten az élményorientált vásárlás tárgyát, környezetét, lelkiállapotát közelíti meg.
Downloads
Published
2019-12-02
How to Cite
Törőcsik, M. (2019) “Adventure oriented shopping”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(4), pp. 5–8. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2402 (Accessed: 21 November 2024).
Issue
Section
-