Élményorientált vásárlás
Absztrakt
A vásárlási döntéseket - egyfajta speciális szemlélet alapján - feloszthatjuk élményt adó, illetve feladatorientált döntésekre. A vásárlók az eltérő körülmények között eltérő lelkiállapotban, különbözőképpen viszonyulnak a vásárlással kapcsolatos minden kérdéshez. Ezekkel a különbségekkel a kereskedőknek is tisztában kell lenniük, hiszen ők teremtik meg a körülményeket valamelyik faktor érvényre jutásához. Jelen cikk kifejezetten az élményorientált vásárlás tárgyát, környezetét, lelkiállapotát közelíti meg.
Downloads
Megjelent
2019-12-02
Hogyan kell idézni
Törőcsik, M. (2019) „Élményorientált vásárlás”, Marketing & Menedzsment, 29(4), o. 5–8. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2402 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–