Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 48 szám 2 (2014)

Évf. 48 szám 2 (2014)

borito-2014-02.jpg

Megjelent: 2014-03-01

Marketing és menedzsment a felsőoktatási intézményekben

  • A külföldi hallgatók egyetemválasztási szempontjaina a szerepe a PTE nemzetközi vonzerőfejlesztésében

    Gyöngyi Pozsgai
    3-18
    • PDF
  • A hazai felsőoktatási intézmények által működtetett alumni rendszer sajátosságai

    Zsófia Duga
    19-31
    • PDF
  • PhD-hallgatói közösség a sikeres fokozatszerzés elősegítése érdekében

    Mária Törőcsik, Krisztina Szontágh, Ádám Horváth
    33-42
    • PDF
  • Egyetemközpontú vállalkozásfejlesztés elmaradott térségben: negyedik generációs egyetemi funkciók?

    Mónika Imreh-Tóth, Miklós Lukovics
    43-55
    • PDF

Reklámozás

  • A közép- és kelet-európai országok reklámráfordításának makroszempontú elemzése

    Kármen Kovács
    57-70
    • PDF

A menedzsment területei

  • Kínai munkavállalók motiválásának vezetői kihívásai - kulturális sajátosságok, mint korlátok, és mint lehetőségek

    István Juhász
    71-82
    • PDF

Könyvismertetés

  • Papp-Váry Árpád: A márkanév ereje (Szempontok a sikeres brandépítéshez), Dialóg Campus Kiadó, Budapest 2013 320 oldal ISBN 978 615 5376 18 4

    János Fojtik
    83-84
    • PDF

Teljes szám

  • Marketing & Menedzsment 2014 / 2. szám

    szerzők Marketing & Menedzsment
    88 oldal
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről