Szeniorok mint célcsoport(ok)
Absztrakt
A marketinges szakemberek állandó keresésben vannak, részben megpróbálják kitapogatni az új jelenségeket, amelyek felbukkannak a társadalomban, másrészt keresik a megfelelő reagálási módokat a fellelt trendekkel kapcsolatosam. Ha ilyen érzékenyek, a történésekkel „egyidejű” felfedéseket és reagálásokat tudnak felmutatni a szakma képviselői, akkor miért van mégis az, hogy az időseket, mint célcsoportot nem tudják, akarják (akarjuk) észrevenni?
Downloads
Megjelent
2019-12-11
Hogyan kell idézni
Törőcsik, M. (2019) „Szeniorok mint célcsoport(ok)”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 40–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1561 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Elmélet és kutatás