Szeniorok mint célcsoport(ok)

Szerzők

  • Mária Törőcsik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Absztrakt

A marketinges szakemberek állandó keresésben vannak, részben megpróbálják kitapogatni az új jelenségeket, amelyek felbukkannak a társadalomban, másrészt keresik a megfelelő reagálási módokat a fellelt trendekkel kapcsolatosam. Ha ilyen érzékenyek, a történésekkel „egyidejű” felfedéseket és reagálásokat tudnak felmutatni a szakma képviselői, akkor miért van mégis az, hogy az időseket, mint célcsoportot nem tudják, akarják (akarjuk) észrevenni?

Downloads

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Törőcsik, M. (2019) „Szeniorok mint célcsoport(ok)”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 40–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1561 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Elmélet és kutatás