Olders as target markets

Authors

  • Mária Törőcsik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Abstract

A marketinges szakemberek állandó keresésben vannak, részben megpróbálják kitapogatni az új jelenségeket, amelyek felbukkannak a társadalomban, másrészt keresik a megfelelő reagálási módokat a fellelt trendekkel kapcsolatosam. Ha ilyen érzékenyek, a történésekkel „egyidejű” felfedéseket és reagálásokat tudnak felmutatni a szakma képviselői, akkor miért van mégis az, hogy az időseket, mint célcsoportot nem tudják, akarják (akarjuk) észrevenni?

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Törőcsik, M. (2019) “Olders as target markets”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 40–48. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1561 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Theory and research

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>