Marketing Orientation and Product Design in Practice
Abstract
Egy átfogó iparági kutatás kapcsán direkt és indirekt megközelítések alapján arra keressük a választ, hogy a mai magyar gazdaságban, a vállalatok marketinggyakorlatában milyen szerepet játszik a termékdizájn, hogyan vélekednek a gazdasági szféra szereplői, a vállalkozások vezetői a dizájn fontosságáról. Tanulmányunk a közelmúltban lefolytatott empirikus kutatásokra épít, amelyek a vállalati marketingorientációt vizsgálták. Ugyanakkor mégis számos ponton kapcsolódnak a vállalati terméktervezés, -dizájn kérdésköréhez, és a dizájn jelenlegi vállalati gyakorlatára vonatkozóan néhány jellemző tendencia bemutatását teszik lehetővé.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Berács, J., Horváth, D. and Sajtos, L. (2019) “Marketing Orientation and Product Design in Practice”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(1), pp. 67–76. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1528 (Accessed: 21 November 2024).
Issue
Section
M&M mix