Consumer Behaviour of Roma Minority

Authors

  • Mária Törőcsik Pécsi Tudományegyetem Marketing Tanszék

Abstract

A marketing irodalom csak az utóbbi időben fordult a kisebbségek, az etnikumok kérdésköre felé, akkor amikor a nyereséges működés egyik feltételévé vált a kisebb fogyasztói csoportok igényeihez való közeledés. Gyakori, hogy ez a „közeledés” csupán a megfelelő kommunikáció irányában történik, termékek, szolgáltatások célcsoporthoz igazított kialakításáról nem beszélhetünk. Az OTKA támogatásával (T 37 812) egy hároméves kutatást végzünk a PTE Marketing tanszékén a magyarországi kisebbségek fogyasztói, vásárlói magatartásának értelmezéséhez. A kutatás első évében országos reprezentatív mintán a roma kisebbség megkérdezése zajlott. A vizsgálat eredményeit, főbb tanulságait foglaljuk össze a cikkben.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Törőcsik, M. (2019) “Consumer Behaviour of Roma Minority”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(4), pp. 14–27. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1469 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Segment marketing - Focusing on Roma Consumers

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>