Consumer Behaviour of Roma Minority
Abstract
A marketing irodalom csak az utóbbi időben fordult a kisebbségek, az etnikumok kérdésköre felé, akkor amikor a nyereséges működés egyik feltételévé vált a kisebb fogyasztói csoportok igényeihez való közeledés. Gyakori, hogy ez a „közeledés” csupán a megfelelő kommunikáció irányában történik, termékek, szolgáltatások célcsoporthoz igazított kialakításáról nem beszélhetünk. Az OTKA támogatásával (T 37 812) egy hároméves kutatást végzünk a PTE Marketing tanszékén a magyarországi kisebbségek fogyasztói, vásárlói magatartásának értelmezéséhez. A kutatás első évében országos reprezentatív mintán a roma kisebbség megkérdezése zajlott. A vizsgálat eredményeit, főbb tanulságait foglaljuk össze a cikkben.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Törőcsik, M. (2019) “Consumer Behaviour of Roma Minority”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(4), pp. 14–27. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1469 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Segment marketing - Focusing on Roma Consumers