A new concept: product country of destination

Authors

  • Erzsébet Malota Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet
  • Katalin Nádasi Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Abstract

A cikk szerzői arra tesznek javaslatot, hogy nemzetközi kontextusban a márkaimázs megítélésénél a származási ország hatásának vizsgálata mellett a kutatók a termék-célország-hatást is vizsgálják. Feltáró tanulmányunkban egy conjoint analízis keretében végzett, többnyelvű termékcímkék segítségével folytatott kísérlet eredményei alapján mutatjuk be a termékcélország-hatás fontosságát. Úgy találtuk, hogy a csak kelet-európai nyelvek alkalmazása hátrányosan befolyásolja a márkapreferenciákat, míg nyugat-európai nyelvek alkalmazása ellensúlyozhatja ezt a hatást. Értékeltük továbbá az átváltási lehetőségeket a csomagolás nyelve, az árak, a származási ország (országeredet) feltüntetése, és a márkaimázs között.

Downloads

Published

2019-11-01

How to Cite

Malota, E. and Nádasi, K. (2019) “A new concept: product country of destination”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(6), pp. 59–64. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1213 (Accessed: 22 December 2024).

Issue

Section

Country image: the role of "made in"

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>