Közösségi CRM - A közösségi média hatása az ügyfélkapcsolati menedzsmentre (szakirodalmi összefoglaló)

Szerzők

  • Beatrix Tóth Magyar Cukor Manufaktúra Kft.
  • Edit Bányai Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Kulcsszavak:

SCRM, CRM, közösségi média

Absztrakt

Az SCRM fogalmának 2009-es megalkotása óta eltelt időben szép számmal születtek a témával foglalkozó akadémiai és tanácsadói anyagok, amelyek magyar nyelven való összefoglalása ez idáig nem történt meg. Cikkünkben az elsősorban angol nyelvű szakirodalomra alapozott irodalmi áttekintéssel ezt az űrt kívánjuk betölteni. A téma feldolgozása során az akadémiai tanulmányok mellett összegzésünkben helyet kapnak tanácsadó cégek munkatársai által készített anyagok is. Befejezésként a hagyományos és közösségi CRM közötti különbségeket foglaljuk össze, valamint további kutatási irányokat vázolunk fel.

Downloads

Megjelent

2019-11-04

Hogyan kell idézni

Tóth, B. és Bányai, E. (2019) „Közösségi CRM - A közösségi média hatása az ügyfélkapcsolati menedzsmentre (szakirodalmi összefoglaló)”, Marketing & Menedzsment, 48(4), o. 14–26. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/972 (Elérés: 24 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat