A labdarúgó NB I. piaci pozíciója nemzetközi összehasonlításban
Kulcsszavak:
helyi piac, globális játékospiac, benchmarkAbsztrakt
Míg a labdarúgás sportági kínálata és játékospiaca globális kiterjedésű, addig a klubok döntő többsége lokális piaci bevételekre tudja alapozni működését. A rendszerszintű ellentmondás verseny-egyensúlytalanságot okoz a nemzeti bajnokságok között, a ligákon belül, fenntarthatatlanná téve a klubok működését. Benchmark kutatás és nagymintás online önkitöltős kérdőíves megkérdezés alapján a hazai klubok üzleti tervének bevételi és kiadási minimuma becsülhető. A bajnokság League Two-val egyező üzleti pozíciójának ismerete hozzájárul a stratégiai döntések hangolásához.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Kassay, L. (2019) „A labdarúgó NB I. piaci pozíciója nemzetközi összehasonlításban”, Marketing & Menedzsment, 47(4), o. 55–64. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/657 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Sportmarketing