Tanárok tanulása – formális és informális tanulás a tanárképzés fejlesztését szolgáló TÁMOP projektekben

Szerzők

  • Adermann Cserné Gizella

DOI:

https://doi.org/10.15170/AR.2015.1.3.4.

Kulcsszavak:

projekt, tanárképzés, formális tanulás, informális tanulás

Absztrakt

Tanulmányunkban bemutatjuk, hogy két egymást követő TÁMOP projekt, amelynek célja
a tanárképző hálózatok kialakítása és a tanárképzés fejlesztése, milyen tanulási folyamatokat
generált a projekt megvalósítóiban és a projekt célcsoportjaiban 2010. és 2015. között. Az
elemzés középpontjába a Dunaújvárosi Főiskola példáját állítjuk, de a Pannon Egyetemmel
konzorciumi együttműködésben szerzett tapasztalatokat, valamint a projekt keretében megvalósult,
országos rendezvényeken közzétett információkat is felhasználjuk. Írásunkban elsősorban
a projektekben lezajló tanulás sokféleségére kívánjuk a figyelmet irányítani.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Downloads

Megjelent

2022-08-03

Hogyan kell idézni

Adermann Cserné, G. (2022). Tanárok tanulása – formális és informális tanulás a tanárképzés fejlesztését szolgáló TÁMOP projektekben. Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat, 1(3), 51–64. https://doi.org/10.15170/AR.2015.1.3.4.

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok