Tanárok tanulása – formális és informális tanulás a tanárképzés fejlesztését szolgáló TÁMOP projektekben
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2015.1.3.4.Kulcsszavak:
projekt, tanárképzés, formális tanulás, informális tanulásAbsztrakt
Tanulmányunkban bemutatjuk, hogy két egymást követő TÁMOP projekt, amelynek célja
a tanárképző hálózatok kialakítása és a tanárképzés fejlesztése, milyen tanulási folyamatokat
generált a projekt megvalósítóiban és a projekt célcsoportjaiban 2010. és 2015. között. Az
elemzés középpontjába a Dunaújvárosi Főiskola példáját állítjuk, de a Pannon Egyetemmel
konzorciumi együttműködésben szerzett tapasztalatokat, valamint a projekt keretében megvalósult,
országos rendezvényeken közzétett információkat is felhasználjuk. Írásunkban elsősorban
a projektekben lezajló tanulás sokféleségére kívánjuk a figyelmet irányítani.
Letöltések
Downloads
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.