Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 22 szám 1 (2021)
Évf. 22 szám 1 (2021)
Megjelent:
2021-10-31
Teljes szám
PDF
Közösségszervezés, kultúraközvetítés, kultúratudomány
Pályamotiváció és közösségépítés a győri közösségszervezés szakon
Adél Vehrer, Brigitta Kalmár, Daniella Tirner
5-20
PDF
Egy építési baleset és hatása - Piátsek Gyula pécsi építőmester pályája
Mónika Pilkhoffer
21-41
PDF
Az Első Dunagőzhajózási Társaság (DGT) középfokú iskolája, a Pécsi Magyar Királyi Szénbánya Iskola (Pécs-Bányatelep, 1896-1940)
Richárd Bércesi
42-72
PDF
Arany János nagykőrösi évei (1851‒1860) a levelezései tükrében I. – Az előzmények története (1849‒1851)
Róbert Oláh
73-92
PDF
Neveléstudomány
Többszörösen vitatott többszörös intelligenciák
Renáta Anna Dezső
94-110
PDF
A produktív tanulás alternatív modellje
Bálint Fodor
111-124
PDF
A pozitív hibakultúra szerepe a köznevelésben – gyakorlati szempontok
Angelika Szabóné Mojzes
125-135
PDF
Az egyéni mentorálás gyakorlata és a mentoráltak visszajelzései
Gergely Horváth, Vivien Lilla Boda
136-152
PDF
Az élethosszig tartó tanulás, a munkahelyi képzések és a tudásmenedzsment összefüggései egy magyarországi kisvállalatnál végzett esettanulmány alapján
Andrea Lukács, Helga Dorner
153-175
PDF
Tudásmenedzsment, felsőoktatás és zeneipar – és a tudás, ami legalább olyan értékes, mint az, amit a „tantermekben tanítanak”
Fruzsina Morcz
176-186
PDF
Munkaerőpiac és társadalom
Az emberi erőforrás menedzsment regionális sajátosságai a Cranet 2005-2010-2016-os felmérések tükrében
Boróka Viktória Musztyné Bátfai
188-206
PDF
Válságkezelés és szervezeti válaszok
Csaba Nyikes, Tamás Vámosi, László Poszpischil
207-224
PDF
Országmárka-rangsorok a Covid-19 világjárvány idején – „Az az egy fontos: legyetek jók most!”
Árpád Ferenc Papp-Váry
225-238
PDF
Kistérségnek is jár a nagy brand? A vajdasági Magyarkanizsa márkaépítése mint jó gyakorlat
Marianna Bödő, Árpád Ferenc Papp-Váry
239-254
PDF
Fiatalok oltási hajlandósága koronavírus ellen és ennek hatása a pécsi és baranyai turizmusra, vendéglátásra és szórakoztatóiparra
Annamária Sütő, Tímea Németh, Balázs Sütő, András Trócsányi
255-271
PDF
A lakosságtájékoztatás aktuális helyzete Magyarországon 2020
Viktória Bene
272-295
PDF
Recenzió
Recenzió Erika Schuchardt Gyúljon csók az ajkakon kiutak a krízisből – Beethoven alkotói ugrása című művéről
Péter Várnagy
297-299
PDF