Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 22 No. 1 (2021)
Vol. 22 No. 1 (2021)
Published:
2021-10-31
Full Issue
PDF (Magyar)
Közösségszervezés, kultúraközvetítés, kultúratudomány
Pályamotiváció és közösségépítés a győri közösségszervezés szakon
Adél Vehrer, Brigitta Kalmár, Daniella Tirner
5-20
PDF (Magyar)
Egy építési baleset és hatása - Piátsek Gyula pécsi építőmester pályája
Mónika Pilkhoffer
21-41
PDF (Magyar)
Az Első Dunagőzhajózási Társaság (DGT) középfokú iskolája, a Pécsi Magyar Királyi Szénbánya Iskola (Pécs-Bányatelep, 1896-1940)
Richárd Bércesi
42-72
PDF (Magyar)
Arany János nagykőrösi évei (1851‒1860) a levelezései tükrében I. – Az előzmények története (1849‒1851)
Róbert Oláh
73-92
PDF (Magyar)
Neveléstudomány
Többszörösen vitatott többszörös intelligenciák
Renáta Anna Dezső
94-110
PDF (Magyar)
A produktív tanulás alternatív modellje
Bálint Fodor
111-124
PDF (Magyar)
A pozitív hibakultúra szerepe a köznevelésben – gyakorlati szempontok
Angelika Szabóné Mojzes
125-135
PDF (Magyar)
Az egyéni mentorálás gyakorlata és a mentoráltak visszajelzései
Gergely Horváth, Vivien Lilla Boda
136-152
PDF (Magyar)
Az élethosszig tartó tanulás, a munkahelyi képzések és a tudásmenedzsment összefüggései egy magyarországi kisvállalatnál végzett esettanulmány alapján
Andrea Lukács, Helga Dorner
153-175
PDF (Magyar)
Tudásmenedzsment, felsőoktatás és zeneipar – és a tudás, ami legalább olyan értékes, mint az, amit a „tantermekben tanítanak”
Fruzsina Morcz
176-186
PDF (Magyar)
Munkaerőpiac és társadalom
Az emberi erőforrás menedzsment regionális sajátosságai a Cranet 2005-2010-2016-os felmérések tükrében
Boróka Viktória Musztyné Bátfai
188-206
PDF (Magyar)
Válságkezelés és szervezeti válaszok
Csaba Nyikes, Tamás Vámosi, László Poszpischil
207-224
PDF (Magyar)
Országmárka-rangsorok a Covid-19 világjárvány idején – „Az az egy fontos: legyetek jók most!”
Árpád Ferenc Papp-Váry
225-238
PDF (Magyar)
Kistérségnek is jár a nagy brand? A vajdasági Magyarkanizsa márkaépítése mint jó gyakorlat
Marianna Bödő, Árpád Ferenc Papp-Váry
239-254
PDF (Magyar)
Fiatalok oltási hajlandósága koronavírus ellen és ennek hatása a pécsi és baranyai turizmusra, vendéglátásra és szórakoztatóiparra
Annamária Sütő, Tímea Németh, Balázs Sütő, András Trócsányi
255-271
PDF (Magyar)
A lakosságtájékoztatás aktuális helyzete Magyarországon 2020
Viktória Bene
272-295
PDF (Magyar)
Recenzió
Recenzió Erika Schuchardt Gyúljon csók az ajkakon kiutak a krízisből – Beethoven alkotói ugrása című művéről
Péter Várnagy
297-299
PDF (Magyar)