Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon a folyóiratról részhez
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Tudásmenedzsment
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Információk
Társadalom-és művelődéstudományi periodika
Aktuális szám
Évf. 25 szám 1. különszám (2024): Innovative ways of knowledge transfer – Innovativen Wege zum Wissenstransfer
Megjelent:
2024-09-16
Teljes szám
PDF (English)
Tanulmányok
Editors' preface
Katalin Varga
3-4
PDF (English)
MÖGLICHKEITEN DES EINSATZES VON CHATBOTS FÜR DEN GRAMMATIKUNTERRICHT IN DER LEHRER*INNENAUSBILDUNG
Szilvia Petzné Tóth, Orsolya Dőryné Zábrádi, Judit Sipos
5-22
PDF (Deutsch)
DEVELOPMENT OF ENVIRONMENTAL AND HEALTH-CONSCIOUS BEHAVIOUR IN LOWER PRIMARY ENGLISH LESSONS
Gyöngyi Csenger
23-37
PDF (English)
ESCAPE ROOMS IN GEOGRAPHY EDUCATION: AN INNOVATIVE APPROACH TO LEARNING AND TEACHING
András Béres, Ágnes Bálint
38-58
PDF (English)
USE OF TERMINOLOGY AND (META)LINGUISTIC AWARENESS IN GRADE 4 EXPERIENCE FROM A PILOT STUDY
Attila Tibor Kovács
59-63
PDF (English)
LOOK, THATS HOW I DO IT! TRY IT!
TEAMWORK SUPPORT WITH ONLINE TOOLS
Gabriella Kállai
64-74
PDF (English)
ASSISTING UNIVERSITY STUDENTS SKILLS DEVELOPMENT THROUGH SELF-DIRECTED AND SELF-ACCESS LEARNING ACTIVITIES
Mátyás Bánhegyi, Gabriella Horváth-Csikós, Balázs Fajt
75-84
PDF (English)
SURSULAPITSCHI AND THE JOURNEY A CONTRIBUTION TO RESEARCH ON CHILDRENS LITERATURE IN HUNGARY
Richárd Fekete
85-92
PDF (English)
EMERGENCE OF THE RESOURCE-BASED VIEW (RBV) AND ITS IMPACT ON FAMILY BUSINESS RESEARCH
LITERATURE REVIEW
Ágnes Baros-Tóth
93-104
PDF (English)
Az összes folyóiratszám megtekintése