Pályamotiváció és közösségépítés a győri közösségszervezés szakon

Szerzők

  • Adél Vehrer
  • Brigitta Kalmár
  • Daniella Tirner

DOI:

https://doi.org/10.15170/TM.2021.22.1.1

Kulcsszavak:

kultúra, közösség, motiváció

Absztrakt

Tanulmányunkban a győri Széchenyi István Egyetem közösségszervezés BA szakos hallgatóinak szakválasztási motivációit, valamint a kulturális és közösségi tapasztalatait, kötődését mutatjuk be. Vizsgáljuk azt is, hogy mekkora igény van körükben egy saját szakhoz kötődő közösség kialakítására. Közösség alatt olyan emberek csoportját értjük, akik közös céljaik megvalósítása érdekében tartósan együttműködnek egymással. Kutatásunkat online kérdőív segítségével végeztük 2020. év őszén. Kutatási eredményeinket a felvételi kampányhoz kötődő marketing tevékenységekben szeretnénk hasznosítani, emellett az eredmények tanulságai alapján tervezzük a továbbiakban a közösségszervezés szakon olyan közösség kialakítását, amely a közös jelképek és közös akciók nyomán tartós, a diplomán túlmutató identitástudatot ad hallgatóink számára.

##submission.downloads##

Megjelent

2021-10-31

Hogyan kell idézni

Vehrer, A., Kalmár, B., & Tirner, D. (2021). Pályamotiváció és közösségépítés a győri közösségszervezés szakon. Tudásmenedzsment, 22(1), 5–20. https://doi.org/10.15170/TM.2021.22.1.1

Folyóirat szám

Rovat

Közösségszervezés, kultúraközvetítés, kultúratudomány