A website, mint a felsőoktatási intézmények marketing kommunikációs eszköze

Szerzők

  • László Komáromi SZÁMAlK Oktató és Konzultációs Központ
  • Balázs Gyenge Szent István Egyetem Marketing Intézet

Absztrakt

A hazai oktatási intézmények egyre inkább felismerik a marketing fontosságát és kezdik fontos feladatunknak érezni a leendő tanulók igényeinek felmérését, az intézmény arculatának kedvező megjelentetését, a marketing kommunikációs eszközök alkalmazását. Az oktatási intézmények marketing tevékenységében, a kommunikáció területén elengedhetetlen eszköz az internet, az egyetemeknek, főiskoláknak és felnőttképzéssel foglalkozó intézményeknek a világhálón történő megjelenése. A szerzők cikkükben azt tárják fel, hogy ezt a különböző oktatási intézmények milyen tartalommal és minőségben teszik meg

Downloads

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Komáromi, L. és Gyenge, B. (2019) „A website, mint a felsőoktatási intézmények marketing kommunikációs eszköze”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 39–46. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1586 (Elérés: 24 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Internet és marketing