A research for satisfaction: Students as customers at the university of Pécs

Authors

  • Gábor Rekettye Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Abstract

2000. január 1-én a Janus Pannonius Tudományegyetem, a Pécsi Orvostudományi Egyetem és az Illyés Gyula Főiskola egyesülésével létrejött a Pécsi Tudományegyetem, amely közel 25 000 hallgatót magában foglaló 10 karú (9 formális kar és egy karként funkcionáló Intézet) nagy egyetemmé vált. A Pécsi Tudományegyetem új vezetése 2000 márciusában azzal a feladattal bízta meg a Marketing tanszéket, hogy az Intézményfejlesztési Program elkészítését alátámasztandó és segítendő, végezzen átfogó vizsgálatot a nappali és levelező programokon az egyetemen tanulók és - kisebb volumenben - a már végzett hallgatók körében. A vizsgálat célja az volt, hogy az egyetem vezetése képet kapjon arról: a hallgatók miképpen viszonyulnak az egyetemhez, illetve annak intézményeihez, és az egyetem szervezeti átalakulásához; miképpen ítélik meg az egyetem által nyújtott szolgáltatásokat, mit várnak el a jövőben (a felmérés ez utóbbi részét nyugodtan nevezhetjük hallgatói elégedettségvizsgálatnak is).

Downloads

Published

2019-12-16

How to Cite

Rekettye, G. (2019) “A research for satisfaction: Students as customers at the university of Pécs”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(5), pp. 12–17. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1720 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Marketing department at FOBE of the University of Pécs: 30th anniversary

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>