A mobilmarketing lehetőségei Magyarországon a fiatalok hozzáállásának tükrében
Kulcsszavak:
mobilmarketing, mobiltelefon-használat, mobil reklámozásAbsztrakt
Tanulmányunk célja, hogy megvizsgálja a hazai mobilmarketing tendenciákat, kiemelt figyelmet szentelve a potenciális célcsoport (18-30 év) mobilhasználati szokásainak, és mobilmarketing iránti nyitottságának. Vizsgálatunk megalapozásához összefoglaltuk a mobilmarketinggel kapcsolatos eszközöket, eredményeket, majd online megkérdezést végeztünk hipotéziseink teszteléséhez. Eredményeink bizonyítják, hogy bár a mobilmarketing használhatóságának technikai feltételei hazánkban is adottak, annak célcsoporton belüli elfogadtatása még komoly feladatok elé állítja a marketingszakembereket.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Somogyi, I. és Bányai, E. (2019) „A mobilmarketing lehetőségei Magyarországon a fiatalok hozzáállásának tükrében”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 43–51. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/607 (Elérés: 4 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
HR és marketing